איך "השחיל" אייכלר את הרפורמיות לדיון בזיהום אוויר? • צפו

"קריאות קרב של רוצחים יורים ודוקרים יהודים בשערי ירושלים, בשער שכם, ואנו עוסקים בזיהום האויר בחיפה, כאילו היינו לוס אנג'לס"
איתי גדסי No Comments on איך "השחיל" אייכלר את הרפורמיות לדיון בזיהום אוויר? • צפו

בדיון שעסק בנושאי זיהום אוויר, נשא אייכלר את הנאום הבא: "הזיהום בחיפה הוא חמור ומסוכן לגוף וצריך לטפל בו. אבל הזיהום באוירה הציבורית בהפיכת הכותל המערבי, לאתר מדנים ומריבה ומרידה בבורא עולם, לעיני כל העולם, מקעקעת את זכותנו בשער שכם בירושלים ובכל רחבי הארץ"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
"קריאות קרב של רוצחים יורים ודוקרים יהודים בשערי ירושלים, בשער שכם, ואנו עוסקים בזיהום האויר בחיפה, כאילו היינו לוס אנג'לס"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ ישראל אייכלר ממשיך למצוא את הסיבות וההקשרים הרוחניים לסוגיות אקטואליות. בדיון שנערך בכנסת בנושא זיהום האוויר, בחר אייכלר לנאום: "יש לטהר את זיהום האווירה ולשמור על קדושת הכותל המערבי".

"התרגלנו למצב נורא בו זעקת ההרוגים והפצועים עולה מירושלים ומכל רחבי הארץ. קריאות קרב של רוצחים יורים ודוקרים יהודים בשערי ירושלים, בשער שכם, ואנו עוסקים בזיהום האויר בחיפה, כאילו היינו לוס אנג'לס", גימד אייכלר את הסוגיה הנידונה.

וכאן הוא עבר לדון בזיהום שכן שווה התייחסות: "הזיהום בחיפה הוא חמור ומסוכן לגוף וצריך לטפל בו. אבל הזיהום באוירה הציבורית בהפיכת הכותל המערבי, לאתר מדנים ומריבה ומרידה בבורא עולם, לעיני כל העולם, מקעקעת את זכותנו בשער שכם בירושלים ובכל רחבי הארץ".

"אלה שמוציאים דיבת הארץ רעה, לעולם כולו ויוצרים את זיהום האוירה, נגד סדרי התפילה והקדושה והצניעות ליד שריד בית המקדש, מעודדים את הטענה האסלאמית שאין לנו מקום כאן".

"למה יאמרו הגוים הנה היאהוד נלחמים זה בזה במקום הקדוש, כי אינו שייך להם בכלל. אחרת היו מאוחדים ומכבדים את קדושת המקום. יש לטהר את זיהום האוירה ולשמור על האוירה הקדושה והצניעות בכותל המערבי, המקום הקדוש ביותר לעם ישראל בימינו" סיים את נאומו.



0 תגובות